Kom ind i SwiftFleet
Når din konto er oprettet, modtager du en e-mail med et link til at aktivere kontoen. Her bliver du bedt om at vælge et kodeord og kan samtidig opdatere dine kontooplysninger.Registrer din flåde
Det næste trin er at registrere dine køretøjer. Hvert køretøj oprettes ved hjælp af dets nummerplade, hvorefter SwiftFleet automatisk henter relevante data fra Motorregistret i Danmark. Hvis et køretøj ikke kan findes, kan det registreres manuelt.Systemet opdaterer automatisk dine køretøjsdata én gang om ugen baseret på oplysninger fra Motorregistret, så du altid har adgang til korrekte og ajourførte informationer.
Tilføj dine kunder
Før du kan oprette leveringer, skal du tilføje de kunder, som skal modtage dem. En kunde oprettes med navn og adresseoplysninger, og kan desuden have tilknyttede kontaktoplysninger og et standard leveringsnotat. For hver kunde skal du angive følgende oplysninger:- Navn (påkrævet)
- Adresse, by, postnummer og land (alle påkrævede)
- Standard leveringsnotat (valgfrit)
- E-mailadresse og telefonnummer (valgfrit)
- Ekstern ID, hvis kunden også findes i et eksternt system (valgfrit)
Planlæg leverancer
Når dine kunder er oprettet, kan du begynde at oprette leveringer til dem. En levering knytter sig til én kunde og angiver, hvad der skal leveres og hvornår. For hver levering skal du angive følgende:- Kunde (vælges fra listen over eksisterende kunder)
- Eksternt ID (valgfrit, bruges til integration eller reference)
- Dato for levering
- Tidsinterval, hvis leveringen skal ske inden for et bestemt tidsrum
- Leveringsnotat (valgfrit)
Hvis du tilføjer et leveringsnotat direkte på leveringen, vil det overskrive det standard notat, der er angivet på kunden – men kun for den pågældende levering.